Tuesday, September 1, 2009

Hepi Graduation!

mula2 sekali...selamat graduasi kepade cik syahirah!
cik syahirah ni adik kepade client aku dulu pn salwa...dulu2 aku amik gamba kakaknye bertunang n majlis perkahwinan kakaknye pon aku amik jugak....alhamdulillah mak ayah mereka memberi kepercayaan pade aku lagi utk merakamkan serba sikit majlis convocation anak kedua mereka cik syahirah ni...bkn majlis perkahwinan...bkn majlis pertunangan...tp majlis konvokasi! satu experience br bg aku....siap dpt seat VIP lagi tuh! wah wah~

cik syahirah ni insyaAllah bakal menjadi pendidik anak bangsa..kat mane postingnye tu masih belum ketahuan...denga2 cite cam kat sabah...tp xtau laa cemane lagi...



3 org gamba bakal pendidik kat atas ni difahamkan menurut sumber2 boley dipercayai adelah sahabat yg sgt baik! ke mane saje mereka akan bersama...kot....sebelum terlupe...yg kat tgh2 tu adelah pn suraya dimana hasil dr promosi yg dilakukan oleh cik syahirah adik kepade pn salwa ni....majlis perkahwinan pn suraya ni pon aku diberi kepercayaan utk 'membekukan' detik2 gemilangnya bersama en fazdir...adik kepada kwn aku di sarawak...wah byk betul hubungkaitnye....


selamat hari graduasi !!!

nota kaki: nanti kite berjumpe lagi yeh !!! syhh~

1 comment:

Wan Nurul Atiqah said...

salam. kak shi, dah jadi isteri ruponyer.
sweet.