Tuesday, June 16, 2009

LPD Bowling Tournament

salam2u....
semlm department aku melakukan sesuatu yg diluar jangkaan....huhu....department meeting n mkn sama2 n bermain boling...tak penah lg aku rase org wat department meeting pastu men boling....hehe....memula kami membincangkan ttg isu2 semasa within department.....byk gak update terkini dr each section....ye la kan...kalo kat ofis masing2 bz ngn task masing2...terkejar sane sini....so time dptmnt meeting ni laa ley tau sme update terkini dr setiap section.....pas abis meeting.....kami berboling....hahaa...tujuannye.....tak lain tak bukan utk meraptkan lagi ukhuwwah antara kami.....selain dr tu.....aku nk kalahkan rani.....eehehee...gurau2 je....

SGM aku En Md Yazid melakukan lontaran pembukaan....gamba kat bawah ni rani n hafis tgh kire2 markah......rani kire markah aku 3 4 kali....x caya la tuh....ehehehhee....gurau2 je bang....haha....


gamba di atas ni...pn hassina SM aku n diana tgh bersedia nk membersihkan ape2 yg patut.....gamba kat bawah ni plak adelah Logistic Planning Department, Supply & Distribution Division, PDB 09/10....ermm.....x lame lagi cam kehilangan seorng ahli je nih....huhuu....sapekah gerangannye ?? ok nantikan di hujung2 thn nanti...... ;p

dibawah ini adelah gamba selingan....saje2 bermain dgn photoshop....try nk wat HDR....tp cam x HDR pon......kesimpolannye.....saje2 je bermain ngn editing.....model (cheewahhh....) kat bawah ni takde pakai mekap ape2 yeh....tu sme trick photoshop n lightroom semata2....tiada kaitan ngn penambahan barang2 terlarang mahupon dibenarkan.....harap maklom.....ooo ye....tulisan tu pon ekceli tak tau nk tulis ape.....so tulis je laa ape yg tertulis itu... :)



3 comments:

Tisha said...

ei b.a tuh gamba kau ke?? weih takot weih.. kau bole jd poster filem hantu!

nuc@Plan-B said...

ha'a gamba aku...ahaha...saje2 bermain ngedit2 nih...filem hantu pon boley laa....janji komersial jugak ekk wajah aku? aahahhaha

tahap9600 said...

salam hafiz..

http://tahap9600.blogspot.com/