Saturday, March 7, 2009

wedding: izrul & hemilia @ UPM

salam semua....

feuwhh...setelah agak lame aku x hapdet blog nih....akhrnye ku dpt luangkan sedikit mase nk hapdet...alhamdulillah....

ini permulaan minggu2ku bersama rakan2ku akan direct amik gamba smpai laa ke ujung bln 3 nanti....permulaan jugalah pasangan izrul dan hemilia akan menjalani hidup yg baru pasni...tahniah kepada anda...walaupon izrul di kl hemilia di miri....cinta dan kasih sayang suami isteri tu akan tetap harum subur dihati.....insyaAllah....

kedua dua mempelai ni merupekan senior aku mase di utp dulu...mase aku first year si izrul ni da 4th year ke final year....camtu laa lebey kurang.....ko jgn tak tau izrul aku tau ko terer silat.....aku penah nk sparring ngn ko kat blok lame usm dulu.....tp mase tu muke ku sgt inesen smpai ko x sanggup nk sparring ngn aku....ehehee....mase tu aku br bengkung ijau ko da merah....maka aku pn agak cuak nk ajak ko sparring...penyataan di atas hanyelah kata2 dlm hati aku saje...buang tebiat org2 rombau ckp kalo aku ajak ko sparring...hehe....






ape yg menarik mase wedding mereka ni....bapaknye izrul ni profesor dr. hj mohd arif mengadekan reunion rakan2 beliau mase zaman sekolah2 dulu....mg cool.....aku pon nk wat camni gak ah nanti mase wedding anak aku (jika dimurahkan rezeki oleh Allah) nanti....kehadiran dato' dr fadzilah kamsah memeriahkan lg suasana.....sempat beliau memberi ceramah pade pasangan pengntin......aku pon nyibok2 laa sekali kan menimba ilmu secara live dr dato'.....hehe....terkebil2 aku tgk pengntin ni denga ceramah......




izrul n hemilia ni mmg sgt sempoi.....hepi2.....layanzz je org2 bandar ckp....layan je kiterang suh wat ape pon....family2 mereka pon bess....bile suh wooo wooo woooooo!~ (oleh saudara silmi baried).....seluruh ahli family memberi sokongn dengan memberikan gaye spontan sorakan mereka pade pengntin......pastu da amik gamba atas pentas....sme2 ahli family mereka 'merembat' bunga2 idop yg ade di atas pelamin n sepanjang red carpet pengntin....pehhh....bagus2....menggunakan peluang yg ade.....pasni ley bukak kedai bunga ye abg2 dan akak2 (ditujukan khas pade akak yg kusangke mempunyai anak kembar tu n husband beliau yg menetap di gombak nih) hehe...

thanx to u guys! siries bes amik gamba korng....=)

selamat berbahagia kepade izrul n hemilia yg pade tika dan saat ini berada di langkawi....honeymoon!~

1 comment:

mohd silmi said...

wahh..gamba nih ko dah upload jugak..bile aku tgk gamba2 kau aku jadi jeles..nak pukul pon ade, oh yaaa lagi satu sebab kau rajin, aku edit kat literoom je, kau photoshop bagai..ape ape pon hasil yang bagus..tp aku sikit tak puas ati sebab kalau dalam blog nih gamba kecik laa bak tak puas tengok.. nanti ko ckp ngan yon pasal bende neh..aku nih bute IT