Wednesday, February 18, 2009

wedding: safrizan & azlina @ tasik chini


encik safrizan ni adelah ofismate aku yg dok sebelah workstation ngn aku......aku kenal dia sejak aku masuk keje.....pn azlina pulak adelah bdk (tak bdk da laa skang nii) batch aku semase di utp dulu....kenal2 gitu2 je laa pasal lain2 course......tup tup pi mai pi mai tang tu jugak....ley plak kene ngn bdk (yg mmg masih bdk) sebelah workstation nih.....hehee......mereka berdua ditemukan jodoh mase PIPE (Petronas Induction Program for new Executive) atau nama glamer di kalangan yg muda2 ni...'pogram mencari jodoh'.....ehehehe.....sememangnye kalo ikot sejarah....da ramai da yg ditemukan jodoh melalui pogram nii....tu on hepi punye side laa....tak kurang jugak yg sebaliknye......yg da ade so called steady ley jd goyah......yg da bertunang ley putos tunang pon ade.....astaghfirullah al a'zim.....cume yg da kawin ley cerai je lom denga lg......nauzubillah......

mane x nya.....3 minggu lakukan ektiviti2 bersama2.....dok lam satu grup...build teamwork attitude n etc.....so dr asabiyah ni....ade yg bertemu jodoh (yg sampai akad nikah ye.....yg kapel2 tak kire....)

err...encik safrizan n pn azlina mase tu masing2 tgh single ye....tidak ade istilah 'kacis mengkacis' bak kate org kg....hehe....

congratz bro !!! aku akn doakan kebhagiaan rakan2ku sekalian.....doakan aku sekali yeh..... :)










No comments: