Sunday, March 8, 2009

wedding: ijoi & wani @ bagan datoh

permula bicara...ini antara assignment aku yg agak tough....semlm hari sabtu...aku n silmi n ben amik gambo di UPM...wedding izrul n hemilia...mlm tu jugak aku n silmi terus ke bagan datoh....perjalanan 2 jam sengah dr kl....sengah jam pertama aku memandu sambil sembang2 ngn silmi....2 jam berikutnye aku memandu sesorng....sampai bagan datoh kol 4 pg....hehehe.....

sebabkan wedding ni mempelainye agak 'teruk' kene buli dek kami....dimulakan dgn gamba mempelai bersama kami....lihat sajelah wajah mempelai ini....hahahaa.....siannnn pengantin..... ;p

ekceli wani adelah adik kepade membe baik aku di utp dulu......cik hazreen @ reen....derang komfemkan job ni seminggu sebelom tarikh mereka kawin nih....pikir dua kali gak aku pasal nk kene travel ke bagan datoh pas amik gamba izrul n hemilia.....kawan2 nye pasal....tadehal.....jalan je....aku n silmi yg menggagahkan diri pegi.......tp ape aku ley ckp....mmg tak sesia laa kami pegi....hahaa.....mempelai ni bak kate org ulu perak....sempoi habisss! walaopon teruk dibuli~ hehe.. =)





semlm punye event dihadiri oleh dato' dr fadzilah kamsah.....arini punye....herman tino plak yg dtg.....waduh2......ko org jawe ke reen ??? kekeke....hah dibawah ni adelah gamba membe aku bersame adiknye wani....rupe lebey kurang jek....si adik pon pandai bergaya mcm kakaknye.....kakanye ade satu tabiat kalo amik gamba....die akan tundukkan kepala skit n angkat mate sket....gamba ni aku suh die diri tegak2...hehe....





lama kelamaan amik gamba....ijoi da wat perangai dah....sampai ketip jari si wani nih dibuatnye......sabar ye ijoi....bawak bertenang....







haa gamba kat atas nii....memula ade ke pengntin ingat kami main2.....org da la penat nih....kami suh amik bendere tepi umah tu n pegang tegak2 n wat muke siyes....si mempelai nih ingat kami main2 plak.....ahahahhaa.....

ape2pon.....mmg seronok amik gamba korng....ilang penat x cukop tido sme....mkn pon sodap....kek pon sodap....layanan pon bes....siap terlelap jap dlm bilik pengntin.....ahahaha...mengantoikan diri..... ;p majlis yg meriah! perjalanan yg sgt lancar! thanx for all ur cooperation ye ijoi n wani.....thanx jugak sebab sudi dibuli oleh kami.....hehe.....

semoga kalian sentiasa ceria......dan diberkati masjid yg terbina....Ameen.....nanti bln 10 nanti insyaAllah.....jempot2 la yeh....hehehe..... ;p

-=everlasting love=-

3 comments:

mohd silmi said...

serius bakk..gamba last skali nih aku suke..ko pandai men kaler laa..nih rase cam nak mencarut nih!!

hazreen said...

hahaha..wei, nice shots..seriously...ni ijoi ngn wani blom tgk lagi neh..hehe..thanks, tak sia2 aku promote korang kat adik aku nih..hahaa

Harlaney said...

wah.. cantik.. aku sukaa~~