Monday, January 19, 2009

musim sibuk..



fuhh skang ni tgh musim yg sgt bz...ade yg tegor aku makin kurus (hehehe..) skang nih...ni mungkin disebabkan kerja2 yg bertimbun...hari2 blk ofis lambat...blk umah pon x tenang memikirkan kerja lg....diharapkan semua ni berakhir after 4 februari nih...pas 4 februari ni aku nk cuti 2 hari berikutnye nk relax2....so pade sape2 yg mcm mengikuti blog aku nih....minta maaf la ye kalo lame x update...

btw....ni ade la skit2 sisa2 gamba yg aku wat lame dah....tp x trupload2....terperap lam had disk bergerak nih.....



3 gamba mula2 ni aku amik mase mula2 aku beli wide lens...percubaan di pantai hiburan @ kuala rompin....tmpt bermastautinnye mak n ayah aku....da 8 thn dok sini......pas pencen mungkin mak ayah aku akn pindah ke kg halaman tanah tumpah darahku di batu pahat....aku bkn org pahang @ kuala rompin.....aku org batu pahat, johor....hehe...



gamba2 yg di bawah2 ni hasil tangkapan encik silmi baried....syabas diucapkan pade beliau.....framing yg baik....tak sangka mu doh terer doh mi....ley da ni slow2 kick senior2 yg takde kemajuan nih.....hehehehee....

walaupon gamba2 dibawah ni hasil tangkapan beliau....tp further enhancement aku yg wat....so aku boley letak dlm blog aku......hehe...masey mi... =)





~menanti 24 Januari 2009~
hasbunallah wa ni'mal wakeel

2 comments:

ANA said...

24jan adlh???? rindu kt b.a =) opps ade yg mara ke?

HELME said...

bro, aku copy gambar2 menarik ko ni... untuk koleksi..heheh..waa.. ko dah improve dr zaman PIPE dulu.. bagus2!

wey, kalau berniat nak trip ke kelantan untuk photoshooting /mkn angin sambil snap sana sini sila la bitau. tempat tinggal aku boleh arangekan. murah saja. member punya pasal...