Thursday, December 11, 2008

privacy requested please!~

-=permulaan penghubung dunia=-

suatu mlm yg hening....aku agak keboringan...keje bertimbun....tp xley nk proceed da....kene tggu masuk opis keesokan harinye....sume org dlm umah ni plak lesap...mane tah derang pegi...takkan nk repot kat aku ye dak....kot kalo 2 3 hari x blk aku call laa kot2 sesat tgh2 kl tu ke....mane la tau kan....so aku capai 'sniper rifle D80' aku lalu aku menembak dlm bilik sendiri....hahaha...kalo da mende tu kt tgn....ape saje jd...recognizing every scene as a unique!

-=RM200/month...worth it ke?..alhamdulillah=-

-=sakit jugak pinggang xde penyandar kusi bile dok depan nih=-

-=kunci segalanye=-

satu mende aku prasan kalo letak gambo dlm blog nih....quality picture tu x same ngn ori....aku prasan in terms of colour saturation die...mungkin pasni kalo aku nk letak gambo dlm blog aku kene increase sket kot saturation level die tuh.....mungkin jugak aku salah setting mase resize gambo2 ni kot....hurmmm.....

-=da bukak tutop balik yeh....harap maklum=-

huh dlm lemari nih mcm2 ade....sebab tu la da bukak kene tutop balik

-=at the heart of the image=-

-=cukoplaa utk wat editing x lag=-

-=kiri sekali: for my lovely future wife..pehh~=-
-=tgh2: sape berani cucuk hah meh sini=-
-=kanan sekali: balik kampung~ tp 2 pintu je laa...hurmmm=-

-=da 7 thn setia bersamaku...masih lg tiada tandingn dlm umah ni=-


Firman Allah:
Sungguh, inilah rezeki dari Kami yang tidak ada habis-habisnya
(Sad 38:54)

alhamdulillah.....Allah masih lagi mampukan diri ni utk menyewa rumah.....punyai sebuah kete....boley tido atas tilam......kalo sejuk selimut bdn pakai comforter....pakaian2 bergantungan.....dan mcm2 lagi.....fuhh!~ byk nikmat yg Allah da bg pd aku......so peringatan utk diri ni.....sentiasa la ucapkan alhamdulillah......

nak comparekan ngn org2 lain di serata dunia.....tak payah across the country laa.....within us je da cukop.....simple says.....aku umor 25 thn je da mampu nk pakai kete yg aku pakai skang ni.....ade org umor da nk pencen da......baru la mampu nk beli yg seken hen.....see.....bkn niat aku nk merendahkan org tu....cume aku nk ingatkan diri ni.....nikmat yg Allah da beri tu.....ade 2 hala tuju.....utk kite lebih beriman pade-Nya......or kite lebih leka dgn kesenangan tu......

aku suke pade satu pepatah......."kesenangan yg kite perolehi skang ni ade lah utk kite menyenangkan org lain"

Firman Allah:
Dan Kami pasti akan menguji kami dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa dan buah-buahan. Dan sampaikanlah khabar gembira kepada orang-orang yang sabar, (iaitu) orang-orang yang apabila ditimpa musibah, mereka berkata Innalillahi wa inna ilaihi raaji'un (sesungguhnya kami milik Allah dan kepadaNyalah kami kembali.
(Al-Baqarah 2:155-156)

2 comments:

zarith said...

4.40 pagi
waa tak tido lagi
at least kamu ade jugak la workstation ye
saye workstation dikatil sahaja
harap maklum
saye add blog kamu ke dalam blog saye ok
harap maklum lagi

Unknown said...

ye lah ye lah aku tutup la lenkaliiiiiiii.