Tuesday, November 25, 2008

the journey begin....



salam....

akhirnya......aku tergerak nak create blog sendiri....huhu....xtau la ley menten ke x nk update blog nih....hopefuli boley la menten....

niat asalnye...blog ni aku nak wat as photography blog.....since minat aku dlm bidang amik2 gamba wat2 gamba ni sgt2 la mendalam.....tp xpe kot if jd blog ape2 je lah.....utk aku share ape2 yg aku rase worth to share.....mungkin lepas2 ni dlm blog ni ape yg aku cite mungkin xde kaitan ngn gamba.....mmg disengajekan begitu......byk gamba2 yg aku amik as gamba suke2.....tp xtau mane nk letak.....so mebi blog ni ley jd tempatnye kot.....

secara ringkasnye......aku wat part time amik gamba wedding...ape2 event ke......ape2 je lah....kalo dlm bahase komersialnye.....wedding / event / commercial / portraiture / corporate event photographer....tp x la limited to mende2 tu je......kadang2 dok dlm umah ni pon belek2 kemere ni.......click!~ (perkataan biase yg digunakan bile shutter kamere beroperasi) dapat tangkap gamba membe aku yg tgh tido ke.....bace buku ke.....ade gamba2 tu yg aku rase menarik......tp setakat tersimpan dlm haddisk mudah alih ni je laa.....

maka tergeraklah minda ni nk wat blog nii....sendiri punye.....so aku ley letak ape2 je gamba yg aku rase cam boley letak......kalo x cantik....sila la beri komen.....kalo cantik.....wat2 senyap je ye.....kalo sape2 lom kawin.....ley la tanye2 aku.....kalo da kawin.....boley juge wat album lepas kawin.....kalo da ade anak.....boley abadikan kenangan anak kecil yg riang ria tu.....kalo sape2 yg dok single n sedang mencari tp x jumpe2......ley jugak panggil amik gamba bagi tujuan komersialkan diri.....eh gurau2 je ye......

wat mase ni.....stakat ni dulu ye.....da ngntuk dah mate ni.... sambung lain waktu plak..... ape2pun.... tahniah utk diriku sendiri sebab bejaya create blog nih..... xde idea lagi nk present cemane blog ni....

sekian terime kasey....

No comments: